Odpowiednio zaprojektowane notesy są doskonałym sposobem na wzmocnienie prestiżu firmy, a także przybliżenie jej działalności potencjalnym klientom. Notes firmowy może w dyskretny sposób pełnić funkcję reklamową i stopniowo budować popularność oferty na rynku.
Jak przygotować projekt notesu?
Kluczową cechą dobrego notesu jest bardzo duża dbałość o szczegóły w kwestii wyglądu. Projekt powinien uwzględniać zarówno stronę frontową oraz tylną, a także wygląd zawartości, czyli kartek. Bardzo ważne by posiadały one dostatecznie duży i przejrzysty obszar do notowania. Dlatego obok danych firmowych czy niedużego loga, powinna tam znaleźć się czytelne linie lub kratka. Oprócz tego wybrać można również wzór półprzezroczysty, który pozwala na umieszczenie transparentnej grafiki jako tła strony.
Projekt okładki notesu firmowego
Bardzo ważną rolę pełni również okładka. Grafika na niej umieszczona powinna być łatwo rozpoznawalna, a także estetyczna i przyjemna dla oka. Może przedstawiać np. logo firmy w odpowiedniej formie, dane osobowe dotyczące działalności oraz inne dowolne informacje graficzne lub tekstowe, np. niedużą mapkę określającą lokalizację firmy. Projekt graficzny okładki powinien być przesłany do odpowiedniej drukarni w formie pliku bezstratnego o określonych wymiarach. Każdy notes posiada wartość przede wszystkim użytkową, dlatego oprócz poręczności powinien wyróżniać się również nienaganną poligrafią
Dlaczego warto zamówić notesy firmowe?
Notesy dla firmy są nie tylko przydatnym narzędziem użytkowym w codziennej pracy, ale również profesjonalnym gadżetem, świadczącym o wysokiej jakości usług realizowanych przez firmę. Poszczególne strony notesu trafiają do wielokrotnego obiegu, zarówno w firmie jak i na zewnątrz, powoli docierając w wiele miejsc. Potencjalni klienci instynktownie dostrzegają informacje obecne w poligrafii, co pozwala im szybko skojarzyć je z konkretną działalnością. Dzięki nienagannej estetyce notesu utożsamiają oni jego wysoką jakość z ofertą firmy i decydują się wybrać właśnie jej usługi. Notes firmowy zaprezentować można także kontrahentowi, np. podczas omawiania przyszłej transakcji.