Katalog klejony skutecznym sposobem na promowanie produktów i usług firmowych

Katalog klejony jest świetnym sposobem na rozpowszechnienie firmowej oferty wśród stałych i nowych klientów. Wręczanie klientom w trakcie spotkań handlowych materiałów promocyjnych ma na celu ułatwienie im dokładniejszego zapoznania się z ofertą oraz zachęcenie ich do złożenia zamówienia. Drukowane formy mają szerokie zastosowanie, szczególnie w branżach typu moda, meble, motoryzacja, kosmetyki czy też promowanie ekskluzywnych produktów. Katalog klejony zwiększa prestiż firmy, ułatwia kontakt z klientami, wzmacnia relacje, a przy tym jest niezwykle skuteczną formą przekazu.

Czym jest katalog szyty, jakie wyróżnia się formaty?

W katalogach klejonych możliwe jest połączenie trudnych do sklejenia stron z papieru kredowego, co świetnie się sprawdza w przypadku profesjonalnego i ekskluzywnego prezentowania oferty firmowej. Katalogi te są zazwyczaj wykonane na papierze powlekanym o objętości powyżej czterdziestu ośmiu stron. Do ich produkcji zazwyczaj wykorzystuje się także dodatkowe ozdobniki typu folia i lakier, co uszlachetnia je i podnosi prestiż firmy. Dostępne są katalogi klejone A6 (105x148mm), A5 (148x210mm), A4 (210x297mm), B5 (176x250mm).

Dlaczego warto zainwestować w katalogi klejone?

Katalogi klejone to doskonałe rozwiązanie, jeśli chodzi o zaprezentowanie całego posiadanego w sprzedaży asortymentu i to od jak najlepszej strony. Odpowiednio przygotowany katalog, który został wydrukowany na wysokiej jakości papieru, podnosi prestiż firmy i jest skutecznym narzędziem do budowania pozytywnego wizerunku danego przedsiębiorstwa. Okazuje się, że im więcej zmysłów zostanie zaangażowanych, tym silniejsze staje się zaangażowanie emocjonalne potencjalnych klientów. Katalogi to sprawdzony sposób na budowanie głębszych relacji z klientami oraz kontrahentami. Dzięki niemu zwiększa się prawdopodobieństwo dokładniejszego zapoznania się odbiorców z prezentowaną im ofertą. Ponadto katalog klejony jest niezwykle pomocny do utrwalenia świadomości marki – można do niego zajrzeć w każdej chwili, a także przekazać go znajomym i rodzinie