Katalogi szyte gwarancją zwiększonego zainteresowania ofertą firmową

Katalog szyty jest jedną z najpopularniejszych form reklamy, gdyż jest produktem uniwersalnym, a ponadto zapewnia doskonałą jakość wydruku i to w całkiem przystępnej cenie. Katalogi szyte wykonywane są z papieru i zszywane zszywkami metalowymi bądź też euro-zszywkami. Mogą być wyposażone w ciekawą okładkę promującą firmę, która wykonana jest z wytrzymałego materiału czy też pokryta folią matową lub błyszczącą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi wyboru można bezproblemowo dostosować dowolny format druku do indywidualnych potrzeb i wymagań danej firmy.

Czym jest katalog szyty i jakie mamy do dyspozycji formaty?

Katalog szyty ma wiele zastosowań dzięki temu, że łatwo dostosować go do dowolnego formatu druku (A4, A5, A6 czy też DL). Oprócz formy tradycyjnego katalogu reklamowego może także przyjmować formę broszury czy też zeszytu. Dzięki nim można w profesjonalny sposób zaprezentować firmę, usługi czy też produkty. Dostępne są także w wersji z większa ilością stron, dzięki czemu można w nich umieścić obszerną ilość tekstu oraz grafiki, co pozwala szybko i łatwo zareklamować firmę. W każdym katalogu powinien znaleźć się tytuł określający zamieszczoną w nim treść, podtytuły, wypunktowania oraz dane kontaktowe.

Wyróżnia się katalogi szyte oczkowo czy też płaskie. Mogą mieć one format DL, A6-A4, B5 czy też dowolnie wybrany przez klienta. Do druku stosuje się papier klasyczny, ozdobny czy też kredowy. Ilość stron uzależniona jest od indywidualnych potrzeb klientów. Obecnie można skorzystać także z dodatkowych opcji typu foliowanie, falcowanie, zaokrąglanie rogów czy też wybiórcze lakierowanie.

Katalogi szyte – czy warto w nie zainwestować?

Katalogi szyte to świetny sposób na poprawienie estetyki każdej oferty produktu czy też usługi. Są one jedną z najskuteczniejszych elementów strategii promocyjnej. Klienci znacznie chętniej sięgają po coś, co zostało wydrukowane na ładnym papierze, wzbogaconym o wartościową treść oraz piękną grafikę. Dzięki katalogom szytym możliwe jest podkreślenie profesjonalizmu firmy oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku.