Jeśli jesteśmy nową firmą lub starą ale nie mamy jeszcze folderu reklamowego to naprawdę warto w takie coś zainwestować. Taka forma reklamy łatwo trafia do odbiorcy, można ją śmiało przeczytać czy to w podróży tramwajem, czy to podczas zimnego wieczoru przy kominku. Jeśli nawet nie zostanie doczytana do końca to mamy większe szansę, że nasz potencjalny klient do niej wróci niż przy wersji komputerowej, ponieważ jak wiadomo w internecie wszystko znika 10 razy szybciej.

Co powinien zawierać folder reklamowy?

 

Musi mieć świetną treść i być prawie jak książka żeby osoba, która będzie go czytała była zaintrygowana jak najlepszym kryminałem. Także powinien być wiarygodny, bo w XXI wieku często słyszy się bajki i obietnice różnych instytucji, więc lepiej nie iść w tym kierunku. Pamiętajmy, także powiedzenie „czas to pieniądz” i dbajmy o to, żeby nasz klient nie musiał tracić go na czytanie naszego folderu. Zróbmy go tak żeby klient sam chciał go przeczytać. Powinniśmy pamiętać także o atrakcyjności ulotki. Warto tworząc folder reklamowy zrobić go tak jaki sami byśmy chcieli otrzymać. Dzięki temu mamy pewność, że jest on poprawnie zrobiony.

Gdzie zrobić tak dobry folder reklamowy?

Najlepiej udać się do profesjonalnego grafika, któremu zapłacimy ale będziemy mieli pewność, że nasz folder będzie bardzo dobrze odebrany. Mała zapłata u profesjonalisty, a może zyskać bardzo dużo właśnie dzięki tej reklamie.

Jak go wydrukować?

Prosto mówiąc, udać się do drukarni. Jeśli już wydamy na grafika to najlepiej wybrać drukarnię online. Są dwa powody, przede wszystkim to cena. W internecie zawsze jest taniej niż stacjonarnie, prawda? Drugim plusem zakupów online jest to, że możemy w ciągu 14 dni zwrócić towar jeśli by nam się nie podobał i nikt nie będzie pytał dlaczego go nie chcesz?

Folder reklamowy może być bardzo dobrym dodatkiem do naszej kampanii reklamowej i jeśli chcemy mieć z niego zyski to polecam skorzystać z profesjonalnego grafika, który wykona to z największą starannością. Jeśli chodzi o druk to polecam drukarnie online, dzięki której zaoszczędzimy czas na chodzenie do drukarni stacjonarnej i pieniądze.