Profesjonalnie zaprojektowane materiały reklamowe z ciekawie przedstawioną ofertą firmy to doskonały sposób, by skutecznie docierać do szerokiego grona odbiorców i tworzyć pozytywny wizerunek. W dobie pandemii tego typu materiały są niezastąpione w budowaniu dobrych relacji z klientami. Katalogi reklamowe to obecnie jedne z najbardziej pomocnych nośników informacji o ofercie firmy. Podczas, gdy kontakt bezpośredni jest w pewnym stopniu ograniczony stają się one jedną z niewielu form prezentacji ofertowej. 

Katalogi reklamowe – zalety

  •         Są doskonałą formą komunikacji z klientami firmy
  •         Dają możliwość przedstawienia wszystkich produktów oferowanych przez firmę
  •         Można w nim umieścić pełny opis dotyczący każdego produktu
  •         Posiadają sporą przestrzeń do druku dlatego doskonale zaprezentują zdjęcia produktów
  •         Pomagają klientowi w podjęciu decyzji oraz w wizualizacji możliwości wykorzystania danego produktu
  •         Wpływają na pozytywną ocenę klientów

W jaki sposób dystrybuować katalogi firmowe w czasie pandemii

  •         Pocztą do domu lub biura – przygotowując katalogi niewielkich rozmiarów możemy je przesyłać do naszych stałych klientów pocztą. W łatwy sposób poinformujemy ich w ten sposób o nowej ofercie, promocjach lub nowych możliwościach
  •         Dodając je do zakupów – wysyłając zamówienie lub przekazując je osobiście możemy w łatwy sposób dodać nasz katalog. Zadowolony klient na pewno wróci do niego i być może skusi się na kolejne zakupy
  •         Przekazując je w sklepie firmowym – obecnie ilość osób przebywających w sklepach stacjonarnych jest ograniczona, ale nie przeszkadza to w przekazywaniu katalogów firmowych
  •         Przekazując je wraz z gadżetami związanymi z pandemią – katalogi firmowe możemy przekazywać razem z maseczkami z logo firmy, przyłbicami lub żelami do dezynfekcji. Klienci docenią dbanie o ich zdrowie i jednocześnie będą mieli okazję zapoznać się z ofertą firmy

Wielu przedsiębiorców zastanawia się czy w czasie pandemii warto inwestować w działania reklamowe. Zdecydowanie tak. Oczywiście brak reklamy zaoszczędzi koszty firmy. Jednak należy pamiętać, że firma bez skutecznej reklamy przestaje być widoczna dla klientów. Dlatego zamiast rezygnować z reklamy warto dopasować ją do panującej sytuacji. Katalogi firmowe doskonale sprawdzą się w dobie pandemii, pomagając klientom w dokonaniu wyboru, a nam ułatwiają działania sprzedażowe.