zy wiesz, że nawet wysyłając dokumenty do swoich kontrahentów, możesz zaprezentować się z jak najlepszej strony? Poprzez z pozoru zwykłą kopertę, masz możliwość pokazać swój profesjonalizm i podnieść tym samym prestiż Twojej firmy. Z pewnością nie raz otrzymałeś umowę czy fakturę w spersonalizowanej kopercie, na której widnieje logo nadawcy i pełne jego dane. Taka korespondencja od razu zwraca na siebie uwagę, jest elegancka i czytelna. Dziś, takie koperty z nadrukiem, może mieć każdy. Wbrew pozorom, to nie jest tak skomplikowane, jak mogłoby się wydawać. Wystarczy, że zamawiając koperty, zlecisz drukarni internetowej ich personalizację. Jeśli masz własny projekt, druk kopert to już tylko formalność.

Oryginalny pomysł na reklamę

Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale koperty z nadrukiem (https://www.drukomat.pl/koperty-1390) są też formą oryginalnej i nietuzinkowej reklamy. Oprócz danych kontaktowych na kopertach możesz nadrukować logo firmy, myśl przewodnią, która jest jej mottem czy też hasło kojarzące się z tylko Twoim przedsiębiorstwem. Stwórz koperty reklamowe według własnego pomysłu. Jeśli masz pytania lub wątpliwości, konsultanci drukarni internetowych zawsze służą pomocą.

Jakie są koszty własnych kopert?

Nie da się jednoznacznie określić ceny kopert z nadrukiem. Drukarnie internetowe przygotowują bardzo atrakcyjne oferty, w walce o klienta. Podczas składania zlecenia online, natkniesz się na wiele pytań dotyczących szczegółów Twojego zamówienia. Wtedy przekonasz się jak wiele jest składowych, które mają wpływ na finalny koszt. Są to między innymi format kopert ich nakład, czy sposób ich zamykania a także rodzaj papieru. Niektóre drukarnie oferują również usługi projektowe, które naturalnie podbijają cenę końcową. Najmniejszy nakład, jaki możesz zamówić to przeważnie 100 szt. Za najmniejsze koperty z nadrukiem, możesz zapłacić już 15 złotych. Im większe koperty, i nakład tym cena jest wyższa. Przy 10 tysięcznym nakładzie koszt kopert oscyluje w okolicach 750 złotych, dlatego warto jest zamawiać więcej i jednocześnie oszczędzać.