Z pewnością nie raz zdarzyło Ci się skorzystać z usług firmy kurierskiej. Przesłanie ważnych dokumentów, większych bądź mniejszych przesyłek, wiąże się z ich solidnym zapakowaniem. Kurierzy nie zawsze dysponują swoimi opakowaniami, a zamawiane w firmie przewozowej koperty czy foliopaki są fakturowane. Dlatego jeśli posiadasz firmę i wysyłanie przesyłek kurierskich jest u Ciebie na porządku dziennym, warto zaopatrzyć się we własne koperty kurierskie. Jest to nie tylko kwestia dobrej organizacji Twojej firmy, ale też świetny pomysł na jej reklamę, ponieważ papierowe koperty kurierskie można zadrukować każdym motywem. Od Ciebie zależy, czy to będzie logo Twojej firmy, jej pełne dane, czy też może jej główne motto. Ważne, aby kojarzyła się z Twoim przedsiębiorstwem i godnie je promowała.

Spersonalizowany Foliopak kurierski

Spersonalizować można nie tylko koperty kurierskie. Jeśli wysyłasz przesyłki, które nie mieszczą się w kopertach, to idealnym rozwiązaniem będzie foliopak kurierski. Zmieścisz w nim większy bądź mniejszy pakunek, mając pewność że będzie solidnie zabezpieczony. Tego typu opakowanie bowiem, jest bardzo wytrzymałe i sprawi, że Twoja paczka bezpiecznie dotrze do odbiorcy. Dużym atutem tego typu toreb kurierskich jest możliwość nadruku. Jeśli chcesz, aby foliopak kurierski reklamował Twoją markę, zleć druk w drukarni internetowej. Twoje przesyłki będą nie tylko porządnie zapakowane, ale też wyróżnią się spośród innych oryginalnym nadrukiem i nietuzinkową promocją.

Przylgi kurierskie – niezbędny detal do każdej przesyłki

Warto wiedzieć, że do każdego opakowania Twojej przesyłki nieocenione są przylgi kurierskie. Są to małe, samoprzylepne folie, które nakleja się na paczkę. Służą one do umieszczania w nich listu przewozowego, faktury, bądź innych ważnych dokumentów dotyczących zawartości. W ten sposób dobrze oznaczysz przesyłkę, a odbiorca uniknie przypadkowego wyrzucenia dokumentu, który tak często jest wkładany do środka paczki, pozostając niezauważanym.

Pokaż się z jak najlepszej strony i zadbaj o swój wizerunek. Zainwestuj w dobrą organizację i oryginalną reklamę.