Tradycyjny notes służy nie tylko do pracy i sporządzania codziennych notatek, ale jest również profesjonalnym gadżetem reklamowym. Obecność tego typu notesów w firmie może świadczyć o wysokiej klasie oferowanych przez nią usług oraz produktów.

Notesy na zamówienie

Pojedyncze, zapisane strony notesu mają szansę trafić do obiegu wielokrotnego. Może się to odbywać wewnątrz firmy, a także poza jej siedzibą. Dzięki temu treść reklamowa obecna na każdej stronie notesu ma szanse trafić w wiele miejsc. Każdy z potencjalnych konsumentów instynktownie zauważa i zapamiętuje informacje znajdujące się w poligrafii, dzięki czemu zaczyna je szybko kojarzyć z określoną działalnością oraz profilem reklamującej się w ten sposób firmy.

Ponieważ notesy przygotowywane na zamówienie zazwyczaj wykonane są bardzo starannie, potencjalny klient utożsamia jego wysoką jakość z niebanalną ofertą firmy i decyduje się na skorzystanie z jej produktów lub usług. Tego typu notes jest również doskonałym prezentem dla klienta podczas jego wizyty w sklepie firmowym lub punkcie usługowym. Podobnie jak inne gadżety reklamowe o charakterze biurowym, notes można wręczyć kontrahentowi na przykład przy omawianiu różnych transakcji.

Rodzaje notesów

Do najpopularniejszych rodzajów notesów wykonywanych na zamówienie należą przede wszystkim tradycyjne, klejone bloczki. Zazwyczaj mają one kwadratowy lub prostokątny kształt, a także nieduży format. Dzięki temu są bardzo wygodne i praktyczne. Tego typu notes można trzymać w kieszeni lub torebce, co pozwala na częste i przyjemne używanie go w każdej sytuacji.

Ponieważ wszystkie kartki z notesu da się łatwo oderwać, sporządzone na nich notatki można bezproblemowo przekazywać w inne miejsca oraz wykorzystywać przy każdej nadarzającej się do tego okazji. Dużą popularnością cieszą się również notesy spiralowane, których kartki połączone są ze sobą za pomocą charakterystycznej spirali. Dostępne są w wielu formatach standardowych i pozwalają na szybkie odnalezienie określonej strony.